۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

ارسال دور تازه پارازیت بر روی بی بی سی و صدای آمریکا


دور تازه ای از ارسال پارازیت بر روی تلویزیون های فارسی زبان "بی بی سی و صدای آمریکا"در شیراز آغاز شده است.
در چند روز گذشته با ارسال پارازیت بر روی این تلویزیون ها در ماهواره یوتل ست ، دریافت صدا و تصویر به ندرت با مشکل روبرو می شد اما از ساعت 18 امروز یکشنبه 12 اردیبهشت(دوم می)پیکسل تصاویر این تلویزیون ها به هم ریخته است.

خبر تکمیلی1:
دریافت تلویزیون فارسی زبان بی بی سی و صدای آمریکا در برخی مناطق شیراز مانند زرهی که چند پادگان نظامی در آن قرار دارد،تقریبا غیر ممکن است.
خبر تکمیلی2:
با وجود ارسال پارازیت شدید اما در برخی ساعت های شب،این تلویزیون ها قابل دریافت هستند.

۵ نظر:

  1. سلام دوست عزیز من هم در شیراز هستم و چندهفته ای هست که ایت تلویزیونها به همراه فارسی وان و تیوی پرشیا و غیره در اکثر نقاط شیراز غیر قابل دریافته.
    اما این پارازیتهای جدید بر خلاف دور قبلی بر روی دیشهای ماهواره ای ارسال میشود و نه بر روی ماهواره ها.شدت این پارازیتها که توسط دستگاههای نصب شده بر روی کوههای دراک و یا برخی دکلهای برق و مخابرات ارسال میشود در مکانهای مختلف متفاوت بوده ودر بعضی از نقاط شهر اصلا خبری از پارازیت نیست.!
    معمولا ارسال پارازیتها از ساعت 7 تا 12 ادامه دارد اما در چند روز اخیر حتی صبحها هم پارازیت ارال شده و بعد از ظهر هم از ساعت 4 شروع به ارسال پارازیت مینمایند!
    البته راه حلهایی برای بی اثر کردن این پارازیتها پیشنهاد شده که با یک سرچ ساده در گوگل میتوانید آنها را بیابید و در 90 درصد موارد هم عملی بوده است

    پاسخحذف
  2. سلام،

    پارازيتهاي دور جديد در شهرهاي مختلف با شدت دو چندان آغاز شده و هرچه به خردادماه نزديكتر ميشويم بر شدت آنها افزوده ميشود.
    در آدرس زير راه حلهاي زيادي پيشنهاد شده كه اكثر آنها توسط كاربران تست و بعد بدست آمدن نتيجه لازم و قطعي راه حل پيشنهادي همراه با تصاوير مربوطه ارائه شده است.
    اميدوارم براي شما هم مفيد باشه.
    همواره موفق باشيد.
    http://sikhunak.wordpress.com

    پاسخحذف
  3. دوستان عزیز از راهنمایی تون سپاسگزارم.

    پاسخحذف
  4. سلام از اوایل خرداد در اصفهان هم هیچ شبکه ای نمی گیره کلا تمام شبکه ها تحت پارازیت شدید قطع شده و میگن از روی کوه صفه پارازیت ها به سمت دیش ها ارسال میشه یعنی مستقیما به سمت مردم بگو چرا اصرار دارن مردم تا عقیم نشدن بچه دار شن!
    :-)

    پاسخحذف
  5. سلام خسته نباشيد كي ميگه به ندرت پارازيت داره شبكه هاي صداي امريكا و فارسي وان و بقيه شبكه هاي قارسي زبان؟! والا ما كه دقيقا" از خرداد 89 تا به امروز كه اوايل ابان ماه 1389 بطور كل بجز پي ام سي و اوا موزيك تمامي شبكه هامون قطع شده به اين نميگن به ندرت پارازيت داره به اين ميگن باباي پارازيت فرستادن و درووردن! بخدا خسته شديم از بس پول نصاب داديم ولي هيچكي نتونسته درست كنه! ما كه تهران هستيم فكر كنم از شهرستانها وضعمون خيلي خراب تره هم از لحاظ سرعت اينترنت هم از لحاظ پارازيت داشتن 24 ساعتي بروي ماهواره ها! جوونهاي مردم ميبينن تنها سرگرميشون از صبح تا شب پارازيت داره برنامه هاي مورد علاقه اشون مثل كشتي كج ونميتونن ببينن ميرن بيرون از خونه ولگردي صد جور كثافت كاري ديگه اون موقع دولت نميگه مقصر خوددولته كه تنها دلخوشي جونهارو گرفته ازشون برعكس اون جون بدبخت وبيچاره ارو به هر دليلي ميگيرن ميندازن گوشه علفدوني اب خنك بخوره وبپوسه اون تو! واقا" دولت بد ذات و خودخواهي داريم جواب خدارو چي ميخوان بدن اون دنيا خدا ميدونه هرچند فكرنميكنم اينها واقا" به وجود خداوندي در عالم اعتقادي داشته باشن فقط ظاهرشونو اينجوري نشون ميدن!

    پاسخحذف