۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

نارضایتی اصولگرایان از برکنار شدن فرماندار شیراز:"استاندار اصلاح طلب،تاسف تاسف!"

واکنش به برکنار شدن فرماندار شیراز

ابراهیم عزیزی،فرماندار شیراز ،عصر روز دوشنبه 14 اردیبهشت(چهارم می) در میان موج نارضایتی اصولگرایان استان فارس،جای خود را به "حسین قاسمی" داده است.

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شیراز،برخی از حاضران با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن ها نوشته شده بود"استاندار اصلاح طلب،تاسف تاسف"،نارضایتی خود را از کنارگذاشته شدن آقای عزیزی از سمت فرماندار شیراز نشان دادند.

اصولگرایان در شیراز از زمان انتصاب "روح الله احمدزاده"به سمت استاندار فارس انتقادهای فراوانی علیه او مطرح کرده اند.

آقای احمدزاده،بیستم آبان سال 88 به عنوان استاندار فارس معرفی شده است.

اصولگرایان در این شهر می گویند که سیاست های استاندار جدید فارس،منافع آن ها را تامین نمی کند.آقای احمدزاده اما این انتقادها را رد می کند و می گوید که در شیراز و استان فارس،جناح بندی "چپ و راست" را باید تعطیل کرد و به جای آن باید تنها "خط ولایت" وجود داشته باشد.

اصولگراهای شیراز همچنین عزل و نصب ها را توسط استاندار فارس مورد انتقاد قرار داده اند.

پیش از تغییر ابراهیم عزیزی از سمت فرمانداری شیراز،"محمدرضی حدائق"نیز از سمت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کنار گذاشته شده بود.

بعدازظهر دیروز در جریان مراسم معرفی فرماندار جدید شیراز،آقای عزیزی،فرماندار سابق بر خلاف رسم همیشگی اینگونه برنامه ها که گزارش کار داده می شود،بارها تاکید کرد که گزارش کار نمی دهد.

آقای عزیزی که پیش تر فرمانده سپاه شیراز بوده است، در این برنامه گفته است که تغییر یک عضو ،خلل و تغییری در رویکرد دولت و نظام ایجاد نمی کند.

در این برنامه آقای احمدزاده،استاندار فارس تاکید کرد که تغییر فرماندار شیراز دلیل ویژه ای ندارد.

حسین قاسمی،فرماندار جدید شیراز که اهل شهرستان کازرون و متولد سال 1357 است،پیش تر در سمت های " مدیرکل سیاسی استانداری فارس،فرماندار گچساران، مدیرکل آموزش وزارت کشور،عضویت در دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور، مدیریت عملیات روانی نیروی دریایی سپاه پاسداران ، سردبیر نشریه بشری در سپاه پاسداران و مشاور معاون فرهنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران"فعالیت می کرده است.

آقای قاسمی پیش از انتصاب به عنوان فرماندار شیراز،سرپرست اداره حراست استانداری فارس بوده است.

۲ نظر:

  1. این پسره پنجاه و هفتی ما بچه بسیجی ها را یتیم کرد.

    پاسخحذف
  2. حیف شد با اینکه بسیجی نیستم و بدم میاد من سرباز حاج ابراهیم عزیزی بودم و مثل پدرم دوستش دارم، مرد، حیف،ایشالا همیشه سرفراز، باصلابت و مقتدر باشه.

    پاسخحذف