۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

مادر مجید توکلی اعتصاب غذایش را شکست

تکمیل پست امروز: ساعت نه و سی دقیقه امشب دوباره با مادر مجید تماس گرفتم.گفت که اعتصاب غذایش را شکسته است.

پیش تر نیز ساعت هفت و سی دقیقه امشب با مادر مجید تماس گرفته بودم و او درآان تماس اطمینان داد که اعتصاب غذایش را می شکند.

جزییات تماس قبلی را در زیر بخوانید:


ساعت هفت و سی دقیقه عصر امروز با مادر مجید تماس گرفتم و از او خواستم که اعتصاب غذایش را بشکند.مادر مجید گفت که خیلی ها از من خواسته اند که اعتصاب غذایم را بشکنم.او پذیرفت که امشب اعتصاب غذایش را بشکند.

بخشی از گفت و گوی تلفنی من با مادر مجید:

ما همه با مجید همبستگی داریم.همه دانشجویان در دنیا و همه آن کسانی که به مجید دلبسته هستند الان اعتصاب غذا کرده اند.من الان که صفحات فیسبوک را نگاه می کردم،بچه ها از شما می خواهند که اعتصاب غذایتان را بشکنید و من هم به عنوان یک همشهری از شما خواهش می کنم که اعتصاب غذایتان را بشکنید،ما با مجید هستیم.

مادر مجید توکلی: دست شما درد نکند.شما همه برای من مجید هستید.

شما قول می دهید که اعتصاب غذایتان را بشکنید؟چون برای ما مهم است.

مادر مجید:چشم،خیلی از دوستان مجید و دانشجویان که تماس می گیرند همه خیلی اصرار کردند و به جان مجید مرا قسم دادند(که اعتصاب غذایم را بشکنم)من هم گفتم چشم.اما خبرهایی که می شنوم ناراحت می شوم و تصمیم گرفتم اعتصاب غذایم را نشکنم.اما حالا که اصرار می کنند،چشم.شما هم برای من مجید هستید.

من می خواهم از شما قول بگیرم که حتما این کار را بکنید و من به شما سر خواهم زد.

مادر مجید:چشم،من به خیلی ها قول داده ام.گفتم که همه شما برای من مجید هستید.اگر مجید من در انفرادی است و اعتصاب غذا کرده؛اما مجیدهای دیگر بیرون هستند.

شما برامون مهم هستید،پس اعتصاب غذایتان را می شکنید.

مادر مجید:چشم

اما دوستان مجید او را تنها نمی گذارند.

مادر مجید:دست شما درد نکند.از طرف من از همه تشکر کنید.


+ فایل کامل صوتی این گفت و گو را از اینجا دانلود کنید.


+خبر کلمه در این باره

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر