۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

هشدار آيه الله دستغيب به مجلس خبرگان


آيه الله علي محمد دستغيب به بيانيه اخير مجلس خبرگان رهبري واكنش نشان داد.
نماينده فارس در مجلس خبرگان در اين بيانيه كه امروز در سايت شخصي اش منتشر شد،تاكيد كرده است كه"سؤال اينجا است كه سخن اكثريت اين است كه رأى ما كجا رفت؟"
بيانيه اين مرجع تقليد اينگونه آغاز مي شود: «بيانيه‏اى را مشاهده كردم كه جمعى از نمايندگان مجلس خبرگان رهبرى صادره كرده‏اند. اينجانب بعنوان يكى از اعضاء خبرگان و منتخب مردم فارس عرض مى‏كنم: مى‏فرماييد چهل ميليون نفر در انتخابات شركت كردند. اما سؤال اينجا است كه سخن اكثريت ايشان اين است كه رأى ما كجا رفت؟ اگر شما به اين خواسته آنها احترام مى‏گذاشتيد و اهميت مى‏داديد كه الان هم دير نشده، چنانچه صندوقى باقى باشد باز شمارى مى‏كرديد، بر شما معلوم مى‏شد كه خواست آنها غير عقلايى نبوده.»
آيه الله دستغيب خطاب به مجلس خبرگان مي گويد:« خوب بود شما به شكنجه‏هاى نامشروع در زندانها كه هر روز جسدهايى تحويل داده مى‏شود اعتراض مى‏كرديد.»
اين نماينده مجلس خبرگان كه هفته گذشته با صدور بيانيه اي از پيشنهادهاي آيه الله هاشمي رفسنجاني دفاع كرده بود،در بيانيه جديدش نيز تاكيد مي كند:«بعضى افراد فكر مى‏كنند كه دفاع از خطبه روز جمعه 26/4/88 آيةاللَّه هاشمى دفاع از شخص هاشمى و مقابله با مخالفين هاشمى است، در صورتيكه هر شخص فهيم اين خطبه را تقدير مى‏كند و نقطه قوّت جهت استمرار جمهورى اسلامى ايران مى‏داند چون مطالب جناب آقاى هاشمى همان مطالبات مردم است كه امام امت‏(رحمه الله) براى آنها احترام قائل بود.
شما آية اللَّه هاشمى رفسنجانى را نصيحت كرديد، اما ظاهراً فراموش كرده‏ايد كه ايشان بعد از فوت امام امت‏(رحمه الله) بدون فوت وقت و با وجود حضرات آيات صافى گلپايگانى و اردبيلى و مشكينى و امينى و ديگر بزرگان از علماء، ايشان براى حفظ نظام همه توان خود را گذاشت و با سخنان خود خبرگان را آماده كرد كه به حضرت آيةاللَّه خامنه‏اى رأى بدهند، با آن حساسيت زمانى كه يقيناً مكتوب است، آنگاه كسى نگفت خلاف نظام سخن مى‏گويد و خلاف نظام عمل مى‏كند، موجب تفرقه شده، اما اكنون كه حقايقى بر خلاف ميل شما مى‏گويد و بر همه شما خوب واضح است كه حقيقت چيست حالت اعتراض داريد. اين انصاف است؟ پس غرض از اين بيانيه حفظ نظام نيست.»
آيه الله دستغيب تاكيد كرده است كه اعترافاتي كه به" عنوان مدرك جرم" در زندان گرفته مي شود،"هيچ مرجعى چنين فتوايى جهت صحت چنين اعترافاتى نمى‏تواند بدهد و از نظر شرعى و قانونى مدرك نمى‏باشد."


اين مرجع تقليد هفته گذشته نيز با صدور بيانيه اي از اكبر هاشمي رفسنجاني حمايت كرده بود.


+ بيانيه نمايندگان مجلس خبرگان


۲۷ نظر:

  1. afarin bar in marde bozurg

    پاسخحذف
  2. مسجد و محراب شیراز هیچ گاه نام و یاد شهید محراب آیت الله سید عبدالحسین دستغیب را از خاطر نبرد. امروز نیز نام این مرجع بزرگوار حضرت آیت الله سید علیمحمد دستغیب بر لوح جان میلیون ها ایرانی آزاد اندیش تا همیشه ثبت خواهد شد.

    پاسخحذف
  3. کلامت نیز مانند نامت از غیب است. درود بر روح بلند و آزاد اندیشت . مرجع و روحانی واقعی تویی

    پاسخحذف
  4. من متن بیانیه ایشان را مطالعه کردم. بخدا آقای دستغیب راست می گن . مردم ما روحانیون صادق را دوست دارند. مردم ما مخلص هر مرجعی که آنها را در کنار خود می بینند هستند. با خودم می گویم اگر افرادی نظیر سید علی محمد دستغیب در راس بودند چه خوب بود. مردم دینشان محکمتر بود و دنیایشان بهتر.

    پاسخحذف
  5. من یک شیرازیم و با خواندن بیانیه ایشان به شیرازی بودن خودم افتخار کردم.... خوشحالم که هنوز شهر ما خالی ز عشاق نشده است......(درود بر روان پاک خاندان دستغیب)

    پاسخحذف
  6. مراجع ساکت باید در طرفداری از حق و مردمی بودن به آیت الله دستغیب اقتدا کنند.

    پاسخحذف
  7. ای کاش آزاد مردان بیشتری چون شما بزرگوار روحانی
    وجود داشت ...
    دستت را از راه دور می بوسم که اینگونه از مردم بی گناه حمایت می کنی

    پاسخحذف
  8. ایشان عامل آمریکا و صهیونیست ها هستند.
    فقط سید علی.

    پاسخحذف
  9. با وجود لغو مراسم در مسجد بلال صدا و سیما، مردم پیاده و سواره حضور بسیار گسترده ای داشتند، ترافیک خیابان ولیعصر بی سابقه بود.
    حضور نیروهای لباس شخصی و انتظامی بسیار چشمگیر بود و در مواردی درگیری هایی بین عابرین و لباس شخصی های موتورسوار رخ داد.
    http://www.youtube.com/watch?v=gY5WbFXnZxA
    http://www.youtube.com/watch?v=tmKBrFX3SUE
    http://www.youtube.com/watch?v=JHjhSaMfIro
    http://www.youtube.com/watch?v=Ri6Mb6PRJZ8

    پاسخحذف
  10. دورد بر شجاعت شما که در چنین شرایطی اینچنین سخن میگوئید خدواند نگهدار شما باشد

    پاسخحذف
  11. غیرت و شجاعت چنین پاکانی است که مایه حفظ ابرو و اعتبار روحانیت است.درود به روان پاک دستغیب بزرگ که با کتابهایش و دعای کمیلش زندگی ها کردیم.

    پاسخحذف
  12. نمیدونم چرا این حاکمان زورگو از تاریخ درس نمیگیرن هنوز 30 سال از رفتن یه دیکتاتور نگذشته باز شاهد ظهور یه دیکتاتوری دیگه هستیم چرا نمیخوان به این اصل که حکومت با کفر باقی میماند ولی با ظلم هرگز باور ندارن ، فکر میکنم میخوان یه بار دیگه امتحان کنن .

    پاسخحذف
  13. سلام بی پایان خداوند بر سید علی محمد دستغیب و اجداد پاکش. تو هم مثل جد بزرگت حضرت حسین بن علی ظلم ستیزی.با تمام وجود دستان نورانی ات را می بوسم که اینچنین در این شرایط سخت حامی مردمی.همانطور که فرمودین مردم ما مخلص روحانیون صادقند. بگذار تا نادانان کوردل که سخن حق دیگر در انان اثری ندارد از سر سوز دل ناله سر دهند و با انتصاب حق مداران به بیگانگان از خود عقده گشایی کنند.

    پاسخحذف
  14. این مرجع شجاع از سر دلسوزی مقامات را به بازگشت از این راه به ترکستان رفته فرا خواندند.اما صفاحت ، ظلم ، خونخواری و سفاکی در این از خدا بی خبران به حدی رسیده است که حرف حق در آنها اثر نمی کند. ختم الله علی قلوبهم و ابصارهم و اسماعهم و هم لا یعلمون.......لعنت خدا بر این حکومت سفاک

    پاسخحذف
  15. حق است حق است سید علی محمد حق است

    پاسخحذف
  16. دستی آمد از بر غیبی برون
    لرزه افتاد بر تن عاد قرون

    زد نهیب حق به نمرود و ثمود
    کرد رسوا تن کفر و جمود

    باشدت از ما ای دستغیب پاک
    صد سلام و صد سلام و صد درود

    پاسخحذف
  17. مرگ بر دیکتاتورررررررررررررررررر

    پاسخحذف
  18. دست غیب امد از پس غیب بر برون
    لرزه افتاد بر تن کفر قرون

    زد نهیب حق به نمرود و ثمود
    کرد رسوا تن جهل و جمود

    شد کلامش در پس شبهای تار
    مردمان را مامن و صد سایه سار

    گفت هر کس که دید گفتار غیب
    نیست مرجع جز دستغیب آن دست غیب

    بر تو ای نیکو سرشت ، نورالیقین ، حق الکلام
    هر دم از ما صد درود و صد سلام.

    پاسخحذف
  19. اولین کتاب مستند در افشای سناریوی اعترافات دروغین و فیلم های مونتاژی صدا و سیمای ایران در اینترنت منتشر شد. این کتاب در پی اعتراف‌گیری‌ اجباری از هموطنان بازداشت شده معترض به نتیجه انتخابات و پخش غیرقانونی این فیلم های کذایی از رسانه ملی تهیه شده است. پیش از این نیز دستگاه امنیتی به قصد ارعاب و تهدید و تبدیل قهرمان به ضدقهرمان، فعالان سیاسی، مدنی، روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و روشنفکران را مقابل دوربین های صدا و سیما و خبرگزاری های وابسته قرار داده بود.

    برخی از چهره‌های مشهور این پروژه سیاه امنیتی که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند عبارتند از: آیت الله شریعتمداری، سعیدی سیرجانی، شهرام رفیع زاده، موسوی خوئینی، ملوانان بریتانیایی،علی افشاری، آیت‌الله کاظمینی بروجردی،هاله اسفندیاری،یحیی کیان تاجبخش، دانشجویان امیرکبیر، رکسانا صابری، مازیار بهاری، پیمان فتاحی،امیرحسین مهدوی، محمد قوچانی و محمدعلی ابطحی و ...

    لطفا در صورت امکان این کتاب را منتشر کنید تا قدمی باشد در جهت حمایت از زندانیان سیاسی و عقیدتی

    پاسخحذف
  20. salam mohammadreza jan. man kianoosh hastam, ye dooste ghadimi, lotfan agar emkanesh hast be man ye email bezan kari daram ba shoma : kianooshsanjari@gmail.com

    ghorbanat

    پاسخحذف
  21. کسی که فکر کند در انتخابات تقلب شده است یا نادان است یا معاند(از جمله حضرات آیات موسوی کروبی و خاتمی)

    پاسخحذف
  22. salam kia jan kojaie to pesar delam barat tang shode bood chashm hatman dar avalin forsat ke be internet residam barat mifrestam

    پاسخحذف
  23. سيد علي محمد دستغيب ره را گم كرده اي . من به عنوان يك شيعه و يك مسلمان و يك تحصيل كرده دانشگاهي شما را نصيحت مي كنم تا دير نشده برگرد.اين ره جز آينده طلحه و زبير نيست.

    پاسخحذف
  24. نمی دانم علمای ما راجه بدبختی گرفته که به جان هم میپرند و وحدت را در این شرایط حساس فراموش میکنند

    پاسخحذف
  25. دلسوز انقلاب اسلامی کوچکترین عضوی از ملت۱۹ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۱۹

    علمای عزیز به خاطر خدا هم که شده دست از تفرقه و دودلی وجبه گیری علیه هم که به ضرر نظام است دست بردارید وبه فکر مظلومیت اسلام در این برهه از زمان باشید شما علیه هم جبهه میگیریددشمنان اسلام از این روزنه ها وشکافها سواستفاده کرده و تصمیم به آتش زدن قرآنها میگیرند انقلاب اسلامی با سرمایه ای به قیمت خون هزاران شهید بدست ما رسیده این امانت را حفظ کنید در آن خیانت نکنید

    پاسخحذف
  26. سلام به مردان و زنان حقیقت طلب و حقیقت گو... همواره بیان حقیقت تلخ بوده و آنان که بهتر از هر کسی بر حقیقت واقفند از بیانات این عالم مسلمان و متدین و حق گو و حقیقت طلب برآشفته شدند و چون منافع خویش در خطر بینند نه تنها حقیقت را کتمان می کنند بلکه حقیقت گویان را شماتت کرده و عناصر فریب خورده و دست نشانده می نامند...
    اندکی صبر سحر نزدیک است... ان شاءالله

    پاسخحذف
  27. سلام به نظر من ايشان عالم بدون بصيريت و گول خورده آقاي هاشمي رياست مجلس خبرگان است كه از عزت بدست آمده براي خادم به اسلام مقاممحترم ولايت بوجود آمده دق مي كند و واقعا راستا حسيني در فيلمهاي كه از او مي بينيد دقت كنيد راستا حسيني اين نيست . ابالفضلي به خودت راستش را بگو .

    پاسخحذف